+48 888 898 363 alarmtronic@wp.pl

Obsługa filtra cząstek stałych

Nie jest tajemnicą, że filtry cząstek stałych to utrapienie dla wielu właścicieli aut z nowymi silnikami wysokoprężnymi. Wiemy, że większość konstrukcji jest skandalicznie niedopracowana, przez co uniemożliwiają one normalną eksploatację samochodu. Wbrew temu, co twierdzą niektórzy producenci, filtry nie są „dożywotnie”, ich trwałość to zwykle ok. 150-200 tys. km. Do tego dochodzi fakt, że każda awaria osprzętu silnika: zaworu EGR, układu paliwowego, przepływomierza lub turbosprężarki ma wpływ na szybsze zużycie się filtra DPF/FAP. Wymiana filtra cząstek stałych oznacza wydatek rzędu kilku-kilkunastu tys. złotych. Jedynym skutecznym sposobem pozbycia się problemu jest usunięcie programowe i mechaniczne filtra czastek stałych.

KORZYŚCI Z USUNIĘCIA FILTRA DPF/FAP:

• Lepsza dynamika samochodu
• Zmniejszone zużycie paliwa wynikające z braku potrzeby dopalania filtra
• Brak ryzyka utraty mocy często w bardzo ważnych momentach (wyprzedzanie)
• Koniec problemu z podnoszącym się stanem oleju (i jego rozrzedzaniem)
• Unikniecie kosztownej wymiany filtra

JAK TO ROBIMY?

Przeprowadzamy diagnostykę komputerową, celem potwierdzenia lub wykluczenia konieczności usunięcia filtra DPF / FAP
Jeżeli zachodzi konieczność usunięcia filtra DPF / FAP przeprowadzamy stosowne adaptacje układu filtra
Modyfikujemy indywidualnie oprogramowanie sterownika w zakresie układu filtra cząstek stałych.
Usuwamy mechanicznie z układu wydechowego wkład filtra DPF / FAP pozostawiając fabryczną obudowę.

Imię i nazwisko (wymagane):

Adres email (wymagane):

Nr telefonu:

Interesuje mnie: Diagnostyka komputerowaPoprawa dawki startowejNaprawa elektryki i elektronikiProgramowanie kluczy, kart, pilotów i alarmówNaprawa licznikaKlimatyzacja samochodowaCHIP TUNINGNaprawa filtra cząstek stałychUstalenie kodu CAR_AUDIOInne

Treść wiadomości:

Podziel się!

Powiedz innym o tej stronie!